Petrklíč   >   Reklamacje

Reklamacje

Na wszystkie towary otrzymujesz 24-miesięczną gwarancję dotyczącą wad produkcyjnych (§ 620 i nast., Sb., Kodeks Cywilny). Nieużywane towary, które z jakichkolwiek powodów nie pasują lub klient nie lubi można w ciągu 14 dni zwrócić.

Reklamację potrzeba wysłać w formie pisemnej razem z zwróconym towarem. Towar prosimy zapakować bardzo starannie i zasłać pod adres:

Olza Logistic/Petrklic
Kosciuszki 33
43-400 Cieszyn.

Jeżeli towar nie będzie uszkodzony, z przyjemnością dokonamy wymiany i wyślemy paczkę bez następnej zapłaty za dostawę lub dokonamy zwrotu pieniędzy wraz z kwotą za dostawę.

Bardzo prosimy nie wysyłać nam towaru z opłatą za pobraniem. Taką paczkę niestety nie przyjmujemy a wysyłamy ją z powrotem. 

Reklamację nie jest możliwe złożyć, kiedy towar został uszkodzony winą klienta niestaranną opieką lub niekierowaniem się informacjami wzkazanymi na metce.

Przy zwrocie lub wymianie towaru należy pamiętać o dołączeniu informacji, czy towar się wymienia lub zwracamy pieniądze. Następnie potrzebny jest dokument zwrotu, faktura dotycząca zakupu lub imię, nazwisko i adres, na który paczka została wysłana. Reklamację opracujemy do 30 dni (§ 19 Sb., Ustawa Klienta). W razie zwrotu pieniędzy prosimy podać numer konta bankowego. Pieniądze zwracamy na jednakowe imię, które jest podane na rachunku/fakturze.

Jeżeli jest składana reklamacja na produkt, do którego był dołączony prezent, prosimy wysłać nam go razem z towarem.

Jeśli kupiono produkt uszyty na miarę, zgodnie z ustawą (§ 53, ust. 8c Sb. Kodeksu Cywilnego) już niemożliwa jest wymiana lub zwrot.

O procesie reklamacji będzie klient poinformowany e-mailem lub telefonicznie.

Informacje można uzyskać też pod numerem tel. +420 739 207 217 lub +420 558 436 463 w dni robocze od 8-19 godz.

Nie zapomnij zapisać się do newslettera i będziemy Cię informować przez e-mail o nowościach w naszej ofecie, rabatach i promocjach. Bądź na bieżąco!

Dokument zwrotu do pobrania tutaj

Promocja tygodnia